Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

 

 

 

 

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tud rendelni?

A kiválasztott termékeket helyezze a kosárba a "KOSÁR" gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljut a pénztár oldalra. Adja meg /válassza ki számlázási és szállítási adatait, majd az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattintson a "MEGRENDELÉS" gombra. 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Bankkártyás  fizetés: a SIX Payment Services (BIG FISH Payment Gateway) fizetési rendszere nyújt biztonsági fizetési lehetőséget Vásárlóink részére. Elfogadott kártyák: 

            

Utánvételes fizetés: az utánvét összegét közvetlenül kifizetheti a futárnál, készpénzzel vagy bankkártyával. Külön díjat számol fel a szállító Partnerünk az utánvételes csomagok esetén

Banki utalás (előre utalás): díjbekérőt készítünk és a megadott e-mail címre küldjük a banki adatokkal együtt.

Rosszul adta meg számlázási vagy szállítási adatait. Mi a teendő?

Kérjük, hogy minél hamarabb jelezze ügyfélszolgálatunk felé írásban a webshop@wattbcs.hu e-mail címre.  A rendelés mihamarabbi beazonosítása miatt kérjük, hogy rendelés azonosítóját is küldje el. 

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen, a feltüntetett árak tartalmazzák a 27%-os Áfá-t.

Szükséges a regisztráció vásárláshoz?

Nem szükséges, de szeretne és még nem regisztrált, itt megteheti.

Lehet bővíteni a rendelést, ha már elküldte?

Bővíteni a megrendelést csak utánvételes megrendelés esetén tudunk, ha a megrendelés még nem került feladásra. Bankkártyás vásárlás esetén kérjük, rendelje meg az új terméket külön, és ha a csomag még nem lett elküldve, akkor természetesen a két rendelést összefűzzük és egy szállítási költséggel küldjük el Önnek. Mindkét esetben kérjük, hogy írjon e-mailt a webshop@wattbcs.hu e-mail címre a rendelés azonosítójával / azonosítóival és jelezze igényét az ügyfélszolgálatunk felé.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Melyik futárcég szállítja a csomagokat?

Jelen pillanatban a FOXPOST, a GLS és a MPL a szerződött partnereink. Cégünk szem előtt tartja Vásárlóink igényeit, így több szállítási lehetőség közül lehet választani.

  • Házhoz szállítás
  • Csomagpont
  • Csomagautomata
  • PostaPont
  • Postán maradó csomag

Mennyi idő alatt kapja kézhez a csomagját?

Ha a futárcégnek átadjuk a csomagokat, onnantól számítva 1-2 munkanap a kézbesítési idő. 

Mennyibe kerül a szállítás?

Az aktuális árakról a Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.

Elírás történt vagy módosítani szeretné a megadott szállítási adatokat?

A megrendeléseket 24 órán belül dolgozzuk fel. Kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a hibát Ügyfélszolgálatunk felé a webshop@wattbcs.hu e-mail címre és rendelés azonosítóját is adja meg a könnyebb beazonosítás érdekében.

Lehet későbbi szállítást kérni?

Természetesen, igen. Kérjük, hogy a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezze felénk, hogy melyik napon szeretné átvenni a csomagját.

Személyesen is át tudom venni a csomagomat?

Igen, üzletünk Békéscsabán, a Bocskai utca 29.szám (bejárat a Békési út felől) alatt található. Tágas, több állásos parkolónkban kényelmesen parkolhat díjmentesen.

Rendeléskor a "Személyes átvétel"-t jelöltem meg. Mikor vehetem át a csomagomat?

A megrendeléseket 24 órán belül dolgozzuk fel. Amint összekészítettük csomagját, e-mail-ben vagy telefonon is értesítjük erről. A csomagot az üzletünkben van lehetőség átvenni nyitvatartási időn belül (H-P: 7:30-17:00, Sz: 8:00-12:00)

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

A Jótállásról, kellékszavatosságról és termékszavatosságról bővebb információt kaphatok?

Természetesen, az Általános Szerződési Feltételekben bővebb információt kap.